Friday, December 16, 2011

wat vliegt de tijd

Ik zie dat het al weer ruim een week geleden is dat ik voor het laatst iets op mijn Blog heb geschreven. Ik neem er vaak de tijd niet voor, en we hebben het ook erg druk de laatste weken. Afgelopen maandag hebben we niet gegolfd!!!!! Dat is heel ongewoon, Dick wil gewoon altijd golfen, en ik ga gehoorzaam mee, haha. Nee hoor, ik vind het zelf ook heel leuk, maar Dick speelt de laatste tijd niet zo heel erg lekker, en dat is iets wat hij niet kan uitstaan. Met als gevolg dat het nog minder gaat. Ik heb dus gezegd dat we maar even een break moesten nemen, even een maandag geen golf. Ik wilde graag een keer naar Webster gaan, de grootste flea market hier in de buurt (nou ja, een uur rijden). Ik vind het gewoon leuk om af en toe daar rond te lopen, en meestal koop ik helemaal niets. Deze keer wilde ik graag wat wijnglazen hebben, en gebak bordjes. Ik heb allebei gevonden, 6 glazen en 8 bordjes voor alles bij elkaar $10
De muffins zaten er niet bij hoor, die heb ik vanochtend zelf gebakken. Ik had trek in een lekker ontbijt. Omdat het brood hier niet echt lekker is, en ik geen melk lust dus geen cereals eet, en ze hier alleen beschuit hebben voor $3 per rol (wat niet eens lekker is), eet ik meestal knackebrod met kaas, maar dat word ik wel eens zat, dus dit was een lekkere (ongezonde) afwisseling.

En raad eens wat ik nog meer gekocht heb??? Een paar handschoenen. 
Vorige week donderdag was het zo vreselijk koud, en dan spelen we altijd vroeg in de ochtend met de groep. Links heb ik altijd een golfhandschoen aan, maar mijn rechterhand was zo koud, gelukkig had iemand in mijn groep een extra handschoen, dat scheelde. Daarom, toen ik nieuwe handschoenen zag liggen voor $2, heb ik ze maar meegenomen. Het zal nog wel een keer koud zijn deze winter. Nu is het weer de hele week rond de 25 graden, maar af en toe, als het in het noorden koud is, wil het nog wel eens naar beneden zakken, en krijgen wij een staartje mee.
Daarna zijn we even langs de kerk gereden, Dick moest inkt toners daar ophalen om ze terug te brengen in de winkel, en daarna iemand bezocht in het ziekenhuis. Gelukkig was het deze dag wat miezerig, en in de middag regende het een paar keer, dus we hadden een goede dag uitgekozen voor een break.

Na de vorige update heb ik nog 2 blokken van mijn Catia Dias afgemaakt.
Het volgende ligt al weer klaar, maar eerst even wat andere dingen tussendoor.
Ik heb deze week mijn Kerstbrief afgemaakt en gemaild naar familie en vrienden.
Ook had ik me opgegeven voor de kerst exchange van een borduurclub. De bedoeling was om iets zelf te maken en een al dan niet zelfgemaakte kerst kaart erbij te doen. Ik heb dit gemaakt en het is onderweg naar de ontvanger.
De kerstkaart die ik gemaakt heb voor de exchange van de CSL groep kan ik nog niet laten zien, die komt later.
Als ik volgende keer in Nederland ben, moet ik toch maar wat passepartout kaarten kopen, die vind ik zelf mooier dan de manier waarop ik deze kaart heb gemaakt. Maar hier heb ik ze nog nooit gezien.
Ik vond de Sint exchange zo leuk, dat ik me nu ook opgegeven heb voor de exchange met Valentine.
En er druppelen ook al kaarten binnen van de verjaardagslijst van CSL. Die liggen nog dicht te wachten op 3 januari, wanneer ik jarig ben. Spannend hoor.

Dan ben ik ook weer bezig met Hardanger, ik wil onderzetters in 6 verschillende kleuren maken, in het verleden kon ik die altijd goed verkopen, en eventueel zijn het leuke cadeautjes. Het is ook een leuke manier om restjes op te maken. 

Nou, dat was het wel weer voor deze week, tot de volgende keer.

2 comments:

  1. Haha, het voordeel van een week niet bloggen is wel dat je een heleboel tegelijk hebt te vertellen en te laten zien! Wow.., wat een leuke dingen weer, Ria..
    Hardanger in kleurtjes, waarom niet..
    Dus bij jullie ook regen en kou, ik dacht dat het altijd zonnig en warm was in Florida..?

    Groetjes, fijn weekend

    ReplyDelete
  2. Heerlijk als ik dat allemaal zie, Hardanger gaat toch wel een beetje kriebelen maar ik heb nog zoveel andere dingen te doen. Als ik er ooit aan begin is het omdat ik al dat moois bij jou zie. De glazen en bordjes zijn ook mooi, leuk dat je zo geslaagd bent. Soms heb je dat wil je gewoon even lekker snuffelen in zo'n warenhuis.
    Groetjes en een fijn weekend.

    ReplyDelete