Monday, March 11, 2013

weer wat updates

Het is al weer 2 weken geleden dat ik mijn updates liet zien. Vorige week zo druk gehad met van alles en nog wat. De tijd vliegt gewoon door je vingers heen, over ruim 5 weken vliegen we al weer naar Nederland voor een paar weken. Ik kijk er naar uit, het is deze keer te lang geleden, we kwamen in begin juni hier terug van ons vorige bezoek, dus dat is best heel lang. Maar ja, vliegen wordt er ook niet goedkoper op, en Dick kan niet steeds vrij nemen van zijn werk, ze zijn al heel flexibel als je het vergelijkt met alle andere werkgevers hier. De meeste Amerikanen hebben hooguit 2 weken, en dat is het dan. Gelukkig heeft Dick een Nederlander als werkgever, dat maakt het een stuk makkelijker.

Mijn updates van deze week zijn de Linda Myers Sampler


Mijn Kerstsok
 
Het deel van deze maand van mijn Dimensions krans is ook klaar, deze is heel fijn om te borduren, en zulke mooie kleuren.
 
Ik merk trouwens wel dat het een beetje onrustig is om aan zoveel werkjes tegelijk bezig te zijn. Ik probeer nu eerst verschillende dingen af te maken, en dan in het vervolg doe ik misschien nog hooguit 1 SAL en 1 duo gelijkertijd. Ik kom aan mijn andere werken gewoon niet meer toe en ik wil graag mijn Hardanger ook weer eens oppakken. Ik loop nu al te bedenken wat ik mee wil nemen naar Nederland, ik denk mijn HAED en een nieuw project van Hardanger. Of mijn Kerstsok voor het goede doel. Als ik die af kan maken voordat ik weer terug vlieg naar Amerika en het ook in Nederland kan versturen, is dat toch heel wat goedkoper in de verzendkosten.
 
Een fijne week en tot de volgende keer.


10 comments:

  1. Je bent met prachtige werken bezig
    maar inderdaad wel eens lastig dat iets anders dan blijft liggen
    Ik ken dat, maar probeer het toch een beetje te afwisselen
    We hebben gewoon veel te weinig tijd
    groetjes Annie

    ReplyDelete
  2. Wat een fantastische mooie borduurwerken,
    Groetjes Gerrie.
    Http://inhetrosehuisje.blogspot.nl

    ReplyDelete
  3. meis wat een mooie update's allemaal
    ik heb ook zin te beginnen aan mijn harten
    maar wil ook geowon eerst wat afhebben

    soms wil je zoveel tegelijk
    en dan blijft er wel eens wat liggen

    heerlijk vooruitzicht weer naar Nederland te komen
    misschien is het dan wel lekker voorjaar

    ReplyDelete
  4. Ziet er geweldig uit Ria. Soms heb ik dat gevoel ook wel dat ik met veel bezig ben maar ik hou zo van rouleren! Groetjes, Amarins

    ReplyDelete
  5. Dat ziet er allemaal heel mooi uit

    ReplyDelete
  6. Hallo Ria,

    Ik vind de quiltsampler super, zou die ook wel nog eens willen maken...
    Je hebt weer mooie vorderingen!

    Groetjes,
    Ellen

    ReplyDelete
  7. Hello Ria,

    alle Stickereien werden wunderschön.

    Liebe Grüße
    Manuela

    ReplyDelete
  8. Hoi Ria.
    Wat word de krans mooi. Maar het patroon van Linda Meyers vind ik ook erg mooi. Helemaal mijn stijl.
    Vliegen word inderdaad niet goedkoper. Wij willen al zo lang naar California,naar onze kleinochter,maar het kost erg veel.En Jonathan heeft de pech dat hij voor twee moet betalen vanwege zijn gewicht. Belachelijk vind ik dat,maar is nu eenmaal zo.
    Dikke knuf van Rens

    ReplyDelete
  9. So wonderful stitching.

    Greetings from GErmany, Grit

    ReplyDelete
  10. Hallo Ria,
    Ik ontdek net je mooie blog.
    Je bent met erg leuke patronen bezig.
    Ik ga je zeker blijven volgen!
    Groetjes,
    Tania

    ReplyDelete