Monday, July 1, 2013

Vergeten!!

We kunnen goed merken dat het regenseizoen hier volop aan de gang is. Bijna elke dag wel een flinke bui, maar het voordeel hier is toch altijd dat het daarvoor en daarna weer zonnig is. Af en toe een dagje bewolkt, zoals vandaag, maar zelfs nu schijnt de zon af en toe. En warm is het hier altijd in de zomer, wij zijn blij als het soms tijdens en na een bui afkoelt tot zo'n 22-23 graden. Maar.... de tuin ziet er mooi uit, het gras is overal groen nu.

De laatste paar Blogs ben ik helemaal vergeten om de verjaardagskaarten voor de CSL lijst die ik verstuurde te laten zien. Hier zijn ze dus alsnog.
Ingrid

Mireille

Ria B.

Magda


2 kaarten zijn nu nog onderweg, en er liggen nog 4 kaarten te wachten om verstuurd te worden. Hoe leuk ik het ook vind om zelf zoveel kaarten te krijgen, ik denk niet dat ik volgend jaar nog meedoe. Ik heb zo'n hekel aan dit soort kleine borduurtjes, en er zijn zoveel dingen die ik leuker vind om aan te werken. Maar ik heb nog even tijd om er over na te denken, dus ik zie wel.

Deze  Hardanger loper heb ik gemaakt.

Inmiddels is de nieuwe maand begonnen, dus er wordt weer een deeltje gedaan van de bloemenkrans. De update hiervan de volgende keer.

5 comments:

  1. Wat worden die dames toch super verwend. Je kaarten zijn stuk voor stuk kleine kunstwerkjes, zo leuk...
    De loper is prachtig, ik hoop toch zelf echt nog eens het geduld en de tijd te krijgen om deze techniek te gaan proberen!

    groetjes, Elizabeth

    ReplyDelete
  2. via, via ben ik hier toevallig terecht gekomen.

    prachtige werken maak je, chapo

    ReplyDelete
  3. He jij maakt mooie kunstwerkjes.
    Gr, M-J.

    ReplyDelete
  4. En ik houd juist zo van die kleine kaartborduurtjes, mensen kunnen heel verschillend zijn> Toch vind ik dat je er veel werk van gemaakt hebt!

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke kaartjes en ik hou wel van die kleine borduurtjes, maar niet als er zoveel "druk" achter staat hé. Je hardanger is ook prachtig !

    ReplyDelete