Wednesday, June 19, 2013

Afvallen

Het moest er toch maar een keer van komen, alles zit gewoon niet lekker meer, te strak. Er moeten dus een paar kilo's vanaf. Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukte niet. Eigenlijk ben ik niet op dieet, ik eet gewoon koolhydraat-arm. Je mag dus genoeg eten zonder calorieën te tellen, alleen uitkijken met koolhydraten. En het werkt tot nu toe goed. Alleen nog zien hoe lang ik het volhoud, ik ben gek op desserts en koekjes, maar die mag ik juist niet. Brood mis ik ook altijd wel, maar dat is hier toch niet zo lekker als in Nederland. 's Morgens begin ik met wat fruit, een half uurtje later een beker Griekse yoghurt. Tussen de middag maak ik meestal een grote salade met kip of vis erbij, en 's avonds vlees met groente. Mayonaise en sauzen zijn geen probleem, zolang er geen bloem in zit, en ik ben ook gek op sauzen, dus dat is weer een meevaller. Als ik trek heb tussendoor, neem ik een handje noten, rauwkost, een ei, vleeswaren of kaas.
Volgende keer zal ik laten weten of ik het nog steeds volhoud en hoeveel ik afgevallen ben. Ik ben zondag begonnen, en er is nu 3 pond af. Ik wil doorgaan tot ik alles weer zonder problemen aankan, meer hoeft van mij niet, anders kost het een nieuwe garderobe.

Vorige week heb ik een nieuw Hardanger kleed gemaakt, dit is het resultaat.

Nu ben ik weer hard bezig met een nieuwe, die is een stuk groter, dus dat zal wat langer duren.



8 comments:

  1. Wat een prachtige loper is dat weer geworden
    Succes met je lijnen , hoop dat het lukt voor je
    groetjes Annie

    ReplyDelete
  2. Wat een mooier loper Ria. Ik heb me voorgenomen het ook ooit een keer te proberen, maar ik heb nog zoveel op 't programma staan.
    Veel succes met afvallen, mij lukt het ook nog niet echt.

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie hardanger, echt een mooi patroon. Ik doe dit ook zeer graag.
    Veel succes met je dieet. Ik zou ook zo graag vermageren, maar kan er momenteel de moed niet voor opbrengen. Mijn dochter is bezig met bodystyling, en is momenteel al meer dan 10 kg kwijt.
    Veel succes verder!
    Groetjes, Christel

    ReplyDelete
  4. Oh, wat een prachtige loper heb je gemaakt.
    Groetjes Tineke

    ReplyDelete
  5. schitterend is je loper meis geweldig als je dit kan maken
    en helemaal super dat je ze dan ook nog verkopen kan
    zo krijg je voor je hobby toch nog een tegemoed koming in de kosten
    en je env. is ook aangekomen hoor ( dat gaat helemaal goedkomen met die sokken)
    dus maak je daar geen zorgen meer over
    succes met afvallen en een heel fijn weekend
    knuff van Josee

    ReplyDelete
  6. Prachtige loper ! En succes met afvallen !

    ReplyDelete
  7. Hi Ria ,lees nu pas over je afvallen ,gaat het een beetje ,ikzelf doe Weight watchers ,werkt ook altijd erg goed en eigenlijk mag je alles maar sommigedingen een klein beetje,ben benieuwd naar je resultaat ,klinkt goed

    ReplyDelete