Monday, September 16, 2013

Vakantie en update

Eerst even het vervolg van mijn vorige bericht. Mijn CC company heeft gebeld naar het bedrijf, zij zou het bedrag terug storten, maar ik moest wel mijn ontvangen pakje terug sturen. Toen heb ik zelf maar weer gebeld en nogmaals gezegd dat ik niets ontvangen had, en zij zei dat ze het geld terug zou storten. Een week later had ze het nog niet gedaan. Weer mijn CC gebeld, en die hebben toen het geld terug gestort op mijn rekening. Ik kreeg vorige week een brief, zij heeft niets meer laten horen, dus de zaak is afgehandeld.

Vorige week zijn we ruim een week weggeweest, naar Atlantic City. We hadden een hotel/resort aan de Atlantische oceaan. Het was heerlijk weer, ook wel warm, maar niet zo vochtig en benauwd als hier.


Dit was het uitzicht vanaf ons balkon, jammer dat de boardwalk helemaal weg was, waarschijnlijk met een storm gebeurt.


En heerlijk gegolfd, samen en een dagje met vrienden 

Het was heel relaxed, lekker rustig aan doen in de ochtend, uitslapen en leuke dingen doen. 
Ik had mijn borduurwerk meegenomen, maar er niets aan gedaan. Heb veel gelezen, is ook wel eens prettig.

Mijn bloemenkrans voor deze maand is klaar, hij wordt steeds mooier vind ik zelf.

Tussendoor heb ik nog aan deze gewerkt, weer een stukje verder.

 En dit leuke patroontje heb ik gemaakt, vorige keer was ik deze vergeten te plaatsen.

Mijn HAED ben ik ook nog aan bezig geweest, maar na bijna een week borduren zag je nog niet echt dat ik opgeschoten was, ik werd gek van al die confetti steekjes, en ben ermee gestopt. Wel jammer, want het was een mooi patroon, maar ik had echt het gevoel dat het niet opschoot. En omdat ik toch bijna alles verkoop wat ik maak, moet ik toch wel plezier hebben in het maken vind ik. 

Tot de volgende keer.

4 comments:

  1. Wauw, prachtige werken ben je me ebezig en schiet lekker op
    groetjes Annie

    ReplyDelete
  2. Kinkt goed ,weer prachtige werken hoor vooral die klaprozen vind ik schitterend

    ReplyDelete
  3. Fijn dat het toch nog goed afgelopen is met die oplichterij-zaak. Je hebt zo te zien een leuke uitstap gemaakt. Je krans en klaprozen zijn echt mooi! en je koe vind ik hilarisch!

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie werkjes, maak jij!

    groetjes,
    Ellen

    ReplyDelete