Saturday, May 14, 2011

Kruissteek werken die ik gemaakt heb

Deze maakte ik vorig jaar voor de achterkleinzoon van een vriendin

Deze heb ik voor mijn kleindochter Nienke gemaakt

Deze vond ik gewoon leuk, heb het op Ebay verkocht

Dit was een SAL waar ik aan meedeed, verkocht via Ebay

Van deze heb ik de 12 maanden gemaakt en opgestuurd naar SOLAK, dat is een stichting die quilts maakt voor zieke mensen en kinderen.

Als de quilt gemaakt is sturen ze me de foto toe, die houden jullie dus nog te goed

Deze heb ik gemaakt voor de babykamer van mijn kleindochter Linde

Deze heb ik gemaakt voor een goed doel, een stichting voor kinderen met het down-syndroom

3 comments:

  1. Hoi Ria
    Prachtige borduurstukken heb je gemaakt !
    Vooral de pop met blauwe jurk,die vind ik het mooiste.
    Wat ben je toch een bezige bij zus !
    Liefs Karin

    ReplyDelete
  2. Leuk om te zien al die borduurwerken (en het haken/hardanger) ook. Ik heb me meteen gemeld als volger

    Marian M

    ReplyDelete
  3. Hoi Ria
    Wat een leuk BLOG heb je gemaakt en zoveel mooie dingen om te laten zien! Die hardanger kleedjes zijn prachtig!
    liefs
    Diana (melissavijf)

    ReplyDelete