Friday, May 20, 2011

Update

Deze week ben ik niet zo opgeschoten, heb mijn blog hier en daar aangepast, en ik had problemen met het openen van andere blog's, en ook met het openen van mijn mail . Dat bleek te liggen aan Internet Explorer 7, na 8 gedownload te hebben, is dat probleem over, alleen heb ik het gevoel dat mijn computer nu wat trager is, maar goed, alles werkt weer. Al met al heeft al dat gedoe op de computer me bijna 2 dagen gekost.
Ik heb me weer aan gemeld bij Jaqueline's SAL club op Clubs.nl om te kijken of ze weer iets leuks te bieden hadden. Vorig jaar deed ik eigenlijk alleen maar Hardanger, maar ik mis mijn kruissteek werk toch nu wel weer, en meewerken aan zo'n SAL is heel stimulerend. Elke maand krijg je een deel van het patroon togestuurd, en dat werk ik dan eerst af. Ik doe nu mee aan 2 SAL's, 1 deeltje is klaar, de 2e SAL begin ik net aan, heb de stof en garen klaarliggen. Tussen alles door doe ik af en toe een toer aan het nieuwe Barbie jurkje waar ik aan begonnen ben. Mijn vingers gaan steeds meer pijn doen als ik te lang haak, maar af en toe een toertje tussendoor werkt wel goed.
Deze was ik vorige week vergeten te plaatsen, maar hier ben ik al een poosje aan bezig, werk ik af en toe tussendoor aan

Klein stukje opgeschoten met deze Pooh ABC

Dit is een SAL waar ik aan meedoe via een Nederlandse Yahoo club. Dit zijn hele leuke patroontjes om tussendoor even te maken. Ik ben hier 2 avondjes aan bezig geweest

Dit is het eerste deel van de Thai Hilltribe Girl waar ik aan meedoe. 1x per maand komt er een deeltje uit. Totaal bestaat dit patroon uit 9 delen. Dit 1e deeltje was maar heel klein. Hij is heel mooi, alleen met zilverdraad werken gaat niet zo lekker, dat werkt zo stug, maar het resultaat is mooi, dus doe ik het maar een keer. Normaal vervang ik dat door iets anders.

5 comments:

  1. De Thai Hilltribe girl is zoooo leuk om te maken. Ik heb 'm vorig jaar gemaakt als - na operatie project- en had 'm met 5 weken klaar. Ik mocht/kon niks dus kwam de dagen door met borduren.Hangt nu te pronken op de slaapkamer.Bevalt je blog?

    ReplyDelete
  2. leuke werkjes laat je zien Ria , ben benieuwd hoe je T H girl wordt, had je die tip nog gelezen over dat waxine lichtje wat je dan langs je zilverdraad kan halen, zodat het prettiger werkt????
    groetjes Marjolein

    ReplyDelete
  3. Hoi Ria,
    mooie borduurtjes, en je hardanger is helemaal geweldig.
    Groetjes Tineke

    ReplyDelete
  4. Nou wat leuk zeg!!! OOk aan het bloggen!!! En wat leuk om te zien wat u allemaal maakt!!! Ik vind het echt zo mooi! Ik krijg gewoon weer kriebels om te borduren..! :D
    Ik ga u volgen!
    Veel hobby en blog plezier!

    Groetjes Miranda, vriendin van Inge.

    ReplyDelete
  5. heel leuk en mooi allemaal Ria. Vooral de Pooh-abc vind ik leuk, maar ik ben nu eenmaal dol op Pooh-kruissteekjes, lol. Cherish all living things is prachtig.

    ReplyDelete