Tuesday, October 30, 2012

Barbie!!!!!

heeft eindelijk een nieuwe jurk. Ik had mijn kleindochter beloofd om een trouwjurk te maken. Ik ben er zelf niet helemaal tevreden over, in elk geval niet als trouwjurk, maar als avondjurk vind ik hem wel leuk geworden. Er hoort een hoed bij, die niet op het kapsel van deze pop past. En er horen eigenlijk ook schouderbanden bij, misschien maak ik die later nog wel eraan.
Dit is het resultaat.
 
Ik hoop dat zij een pop heeft die hem past, want er zit geen sluiting aan de achterkant. En ik merkte dat bij een aantal andere poppen de jurk niet over de heupen ging, en bij nog weer een andere was het bovenlijfje te wijd. Nou ja, ik hoor het wel.
Ik denk dat ik nu nog probeer om mee te doen met de wedstrijd van de Barbie club, dat setje heb ik al eerder gemaakt, maar het was erg leuk om te maken en in een andere kleur is het dan ook wel weer leuk.
 
Wij hebben de eerste koudegolf gehad gisteren en vandaag. Gistermiddag kon je nog net zonder vest buiten, maar het was frisjes. Afgelopen nacht was het heel koud, en vandaag had je wel een vest nodig. Het is niet warmer dan 16 graden geworden. Morgen wordt het weer warmer, dichter naar het weekeinde toe weer 25-26 graden.
 
 


2 comments:

  1. Het is een hele mooie jurk, ik heb ooit een trouwjurk gemaakt die dan steeds wijder werd beetje zoals die spaanse en dan eronder een tule rok en sluier en boeketje en voor Ken een echt kostuum ....maar toen blogde ik nog niet dus foto's heb ik er niet van ;o)

    ReplyDelete
  2. Mooie jurk Ria.
    Zo te horen zijn niet alle Barbie poppen gelijk. Lastig dan om het juiste patroon te maken.

    ReplyDelete