Tuesday, February 12, 2013

Lange reis

Vorige week kreeg ik nog een verjaardagskaart die op 17 december in Nederland al afgestempeld was. Waarom hij zo lang onderweg is geweest, is een raadsel, maar ik ben blij dat hij alsnog aangekomen is, het zou toch jammer zijn geweest als deze schitterende kaart verloren was gegaan.
Ik kreeg deze van Carla via de CSL club.

Gisteren was de dag dat mijn updates van de duo projecten weer getoond werden op de club. Zover ben is nu met mijn projecten.
De Kerstsok

 
Linda Myers Sampler
 
Ik bedank niet altijd voor de reacties die ik krijg, maar ik vind het altijd erg leuk als jullie een berichtje achterlaten.

6 comments:

  1. Die kaart heeft er zeker lang over gedaan, maar hij is gelukkig goed terecht gekomen
    En wat ga je lekker snel met het borduren, word mooi he?
    groetjes Annie

    ReplyDelete
  2. Twee prachtige werken, en dat kaartje heeft er inderdaad erg lang over gedaan. Maar gelukkig heb je hem alsnog ontvangen.

    ReplyDelete
  3. ziet er allemaal weer leuk uit

    anneke

    ReplyDelete
  4. Maar zo mooi Ria!

    Groetjes,
    Ellen

    ReplyDelete
  5. Hoi Ria.
    Als je de kaart was gaan halen had je hem eerder ij huis gehad. Hij is wel heel mooi.
    De sok zier er al heel vrolijk uit. Het lijkt me ook heel leuk om te doen.
    Dikke knuf van Rens

    ReplyDelete
  6. Wat een prachtig kadootje nog, super dat hij aangekomen is. Je duo;s zijn weer lekker opgeschoten en prachtig. Liefs, Amarins

    ReplyDelete