Monday, February 18, 2013

onverwacht bezoek

Zo leuk, vorige week kregen we een email van neef Henk of ze de zondag bij ons konden doorbrengen. Nou krijgen wij niet zo vaak bezoek vanuit Nederland, dus dat vinden we altijd erg leuk. Henk had een conferentie in Orlando voor een paar dagen, Lia kwam deze keer mee, en ze zijn dus gisteren bij ons geweest. Vanochtend zijn ze doorgevlogen naar Michigan, waar Henk's moeder en zijn broer en 2 zussen met hun gezinnen wonen. Daar blijven ze tot donderdag. Het was reuze gezellig, we hebben heel wat gekletst en gelachen met elkaar. Het klikt altijd zo goed met deze kant van Dick's familie, dat komt waarschijnlijk omdat het dubbele familie is. Dick's moeder was een zus van hun vader, en Dick's vader een broer van hun moeder. Er zijn zoveel overeenkomsten tussen Dick en zijn neven.

Deze kaart heb ik gemaakt voor Tineke van de CSL Yahoo groep, zij is inmiddels jarig geweest, dus kan ik hem ook laten zien.

Mijn updates voor deze week zijn de Dimensions SAL, het deel voor deze maand is klaar.

Met mijn twee duo-projecten ben ik nu zover
De kerstsok
De Linda Myers Sampler
 
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

3 comments:

  1. Leuk zulke visite uit Nederland, kan me voorstellen dat je daar van geniet. Je werken zijn weer schitterend en je bent lekker opgeschoten, die krans blijft toch ook zo mooi! Liefs, amarins

    ReplyDelete
  2. Leuk he, onverwacht bezoek
    Je gaat lekker met je werkjes, heel erg mooi
    groetjes Annie

    ReplyDelete
  3. Hey ben je de krans aan het maken

    ReplyDelete