Monday, February 4, 2013

update duo's

Vandaag beginnen de Winterspelen hier in het park, 3 weken lang allerlei competities, van de gekste dingen zoals waterballonnen gooien, verschillende kaartspelen, domino's, en diverse golf competities. Het is altijd reuze gezellig, en je zou al die 'oude'  mensen hier nog eens fanatiek bezig moeten zien. Ik had volgens mij al eens gezegd, ik ben een van de jongste hier met mijn 54 jaren. We hebben zoveel mensen van over de 70 en zelfs veel mensen ouder dan 80. Maar iedereen doet mee waar hij of zij kan. De laatste week sluit af met op zaterdag een lunch en de prijs uitreiking.

 
Even wat updates van de laatste 2 weken. Allereerst de kaart die ik voor Marion maakte via de CSL verjaardagslijst.

Dan mijn duo projecten,
de Linda Myers Sampler

en de Kerstsok

Met mijn HAED ben ik nu zover, wat een klus is dat zeg, ik had er al een uitgezocht met niet zoveel confetti steekjes, maar op verschillende plekken zitten er toch aardig wat. En dat is nu juist waar ik zo'n hekel aan heb. Maar mooi wordt het wel en af en toe smokkel ik wel een steekje, dat zie je in het geheel toch niet.

En als laatste heb ik tussendoor nog even een biscornu gemaakt, een oude bekende. Deze verkopen heel goed op Ebay, en zeker deze cupcake biscornu. Na een paar uur heb ik al een bod.


Dat was het voorlopig weer even, tot volgende keer.

8 comments:

  1. Je gaat lekker met je duo's Ria
    Mooi hoor, die biscornu
    En wat een prachtige head word dat
    De mijne ligt even stil, maar komt wel weer
    Fijne avond
    groetjes annie

    ReplyDelete
  2. wat een mooie werkjes je bent heel ijverig en die cupcake biscornu is helemaal super, ik kan nooit zulke leuke patroontjes vinden ;o)

    ReplyDelete
  3. Jee wat heb je een tempo maar erg mooi alles veel plezier daar gr marloeskreatief

    ReplyDelete
  4. Wat een bezige bij ben jij.
    Fantastische werkjes en updates!

    Groetjes,
    Ellen

    ReplyDelete
  5. je gaat lekker meis
    en wat een mooi kaartje heb je gemaakt
    leuk om zo al die vorderingen te zien elke week
    hele veel fun met deze feestdagen

    ReplyDelete
  6. Jij bent lekker op dreef Ria, echt super. Het één nog mooier dan het ander. De lap van Linda Meyer vind ik ook wel een beauty. En wat een prachtige biscornu. Veel plezier met de spelen. Groetjes, Amarins

    ReplyDelete
  7. ziet er mooi uit Ria:) en Linda Myers patronen zijn zo mooi he..
    veel plezier met het maken:)

    ReplyDelete