Monday, April 1, 2013

affo, updates en nieuw

Hier is het weer een normale werkdag, 2e Paasdag kennen ze hier niet. Nog ruim 2 weken, dan stappen we weer het vliegtuig in naar Nederland, we verlangen er wel naar om de kinderen en kleinkinderen weer te zien hoor, uiteindelijk was het vorig jaar juni dat we terug kwamen hier, dus best een lange tijd. Ik hoop dat het een beetje warmer en mooier weer is dan vorig jaar.

Ik ben de laatste tijd veel aan het borduren, wil gewoon wat werken klaar hebben, en toch steeds geef ik me weer op voor iets nieuws, kan de verleiding gewoon niet weerstaan. Via CSL heb ik me nu weer opgegeven voor een nieuwe SAL, 6 prachtige patroontjes met Irissen, maar die kan ik ook weer voor kaarten gebruiken, dus zo gek is dat eigenlijk nog niet.

Mijn Linda Myers Sampler is klaar, een werk minder onderhanden. Dit is het resultaat.

Mijn updates van deze week zijn de duo kerstsok

De Kerstsok voor het goede doel heb ik weer een stuk verder geborduurd
 
En dan de nieuwe Hardanger loper waar ik aan begonnen ben. Nog de helft open werk en uitknippen en dan is deze ook weer klaar.

Het kleed wat ik vorige keer liet zien heeft uiteindelijk $130 opgebracht, ik had het voor $49 op Ebay gezet, het was gewoon spannend te zien hoe de biedingen elke dag hoger werden. Niet gek he? Zo heb je toch het gevoel dat er nog altijd mensen zijn die handwerk waarderen en bereid zijn er een redelijke prijs voor te betalen.

Bedankt steeds voor alle leuke reacties en tot de volgende keer.



 
 


8 comments:

  1. Je Ria wat geweldige bieding en verdiend hoor je maakt echt prachtige dingen kan je niet een verwijzing op je blog maken zodat we alleen aan hoeven klikken misschien gaan we wel mee bieden ,
    Heerlijk dat je naar Nederland komt het weer word beter ik duim voor je. Lieve groet marloeskreatief

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb in mijn vorige berichtje een directe link gemaakt naar mijn kleedje op Ebay na jouw opmerking, en ik hoop dat weer te doen als deze klaar is Marloes.

      Delete
  2. Wunderschöne Arbeiten.
    Liebe Grüße Grit

    ReplyDelete
  3. Der Sampler ist wunderschön.

    LIebe Grüße
    Manuela

    ReplyDelete
  4. Hoi Ria,
    Wat is hij mooi geworden,het borduurwerk van Linda Myers.
    En wat leuk dat het kleed best veel opgeleverd heeft. Iemand die er echt de waarde van in ziet is best bereid ervoor te betalen.
    Dikke knuf van Rens

    ReplyDelete
  5. Wow..., dat is een mooi bedrag! Dat voelt toch echt als waardering voor je werk, en terecht!
    Je affo is ook prachtig, wat en steekjes zitten daar in..

    groetjes, Elizabeth

    ReplyDelete
  6. Moeilijk hè om al dat moois te weerstaan, kan het ook niet haha. Je werk is prachtig geworden een echte beauty. Liefs, amarins

    ReplyDelete
  7. schitterendddd
    je duo is prachtig geworden
    je kerstsok een super update
    en je nieuwe werk oww meis wat mooi is dat

    alvast een heel fijn weekend
    groetjes en knuff van Josee

    ReplyDelete