Monday, July 4, 2011

Hardanger

Mijn Hardanger kleedje is klaar, hij staat op Ebay en ik heb al een bod. Dat gaat weer lekker. Vorig jaar dacht ik dat witte stof beter verkocht werd, en heb heel veel meegenomen naar hier, maar als ik nu iets in ecru aanbied, gaat dat toch sneller. Hoewel, je weet het nooit. Als ik over een maand in Nederland ben, toch maar een stuk ecru stof meenemen, want daar ben ik bijna doorheen.
My Hardanger doily is finished, I put it on Ebay and have an offer already. Great!. Last year I found the white fabric a better selling item, so I bought a couple yards in the Netherlands, because the fabric is much cheaper there. Now I see that if I offer something in ecru, people seem to like that better. However you never know, when I'm in the Netherlands next month, I'll buy a couple yards of the ecru fabric, because I don't have much left. 

3 comments:

  1. Hoi Ria.
    Wat is dat een mooi kleedje geworden.
    Leuk dat je er ook al een bod op hebt gekregen.
    Groetjes Hetty.

    ReplyDelete
  2. Ik zou bijna zeggen zonde om het te verkopen, Want er zit zoveel werk in, maar je zal zelf al wel genoeg kleedjes hebben.
    Hij is mooi geworden. Leuk dat er intresse voor is.
    ben benieuwd hoeveel je er voor krijgt.

    groetjes - petra

    ReplyDelete
  3. Nou ik zou het ook zonde vinden om te verkopen geloof ik, wat mooi zeg!!! Wat een werk!

    ReplyDelete