Saturday, July 2, 2011

setje en update Hardanger

Dit setje heb ik gemaakt, de outfit voor Ken moet ik nog doen, die komt dus later. Dit was een avondje werk, viel wel mee dus.
This summer outfit did I made this week, Ken's outfit is not ready yet. This was only 1 night work, so not too bad.



Dit kleine Hardanger kleedje schiet nu lekker op. De binnenste rand moet ik nog open knippen, en afwerken, daarna nog uitknippen en dan is hij klaar. Ik had nog een stukje stof liggen, en dit patroon kun je aanpassen per blokje. 
This small Hardanger doily is almost finished. I need to cut the inner blocks, fill them, then cut out the whole doily, and then it's done. I had this piece of fabric, too small for most of my patterns, but this pattern I could adjust per block. 

Fijn weekend allemaal en tot de volgende keer.
Have a nice weekend, till next time.

4 comments:

  1. Oh wat een gaaf setje!!! Leuk zo los van elkaar!
    OOk het kleedje is al gaaf!

    Bedankt voor de bestelling en fijn dat het geld al binnen is! Ik kan niet wachten tot jullie komen! ;-)
    En natuurlijk mét koffers! hahah dat gaat vast goed komen!
    In ieder geval al heel erg bedankt voor de moeite!!

    Fijn weekend!

    ReplyDelete
  2. Die barbie kleertjes zijn zo leuk. en zo'n hardanger boorduurwerkje, dat lijkt me vreselijk moeilijk om te doen. ik heb me daar nog nooit aan gewaagd. vooral dat openknippen lijkt me een beetje risky... knap werk hoor..

    fijn weekend

    grtjs Petra

    ReplyDelete
  3. Prachtig wordt je Hardanger kleedje, ik vind dat toch zo knap.
    Je Barbier setje is lekker zomers.
    Groetjes Tineke

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit voor barbie en je hardanger is zoals altijd weer prachtig....

    ReplyDelete