Monday, October 24, 2011

Craft Show vervolg en 2e deel SAL

Allereerst bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige bericht. Barbie staat nog een week te pronken in mijn huis, dan gaat de jurk mee in de koffer van Frans en Saskia. Een aantal mensen vroegen mij wat een craft show precies inhoudt hier. Nou, dat was voor mij ook een verrassing, had eigenlijk nooit zoiets bezocht hier. Ik had  zoiets verwacht als een hobbybeurs in Nederland, maar dat viel dus tegen. Het hele centrum van het dorp waar de show was, was vol met kramen, en het was ontzettend druk. Er was heel veel moois te zien, maar allemaal kant en klare producten. Alles was zelfgemaakt, en er waren echt schitterende dingen bij, heel veel sierraden, schilderwerk, potten en schalen, veel zeep, glaswerk, dingen voor in huis en tuin. Maar heel weinig quilt werk, wat ik toch altijd heel mooi vind, en een aantal van de vrouwen waar ik mee was, ook zelf doen. En helemaal geen brei en haakwerk, en geen borduurwerk. Ook geen zelfgemaakte kaarten. En dat vond ik toch wel jammer. En je kon geen spullen kopen om zelf iets te gaan maken. Wat dat betreft viel het dus best wel tegen, ik denk dat ik hier volgende keer niet meer heen ga. In november hebben we hier nog een kleine craft show, daar zijn ook mensen bij betrokken waar we mee golfen, en daar vind je ook andere dingen, zoals zelfgemaakte kaarten, borduurwerk, en ook koek en cakes. Daar ga ik altijd wel heen als we hier zijn.

Mijn 2e deeltje van de kerst Sal is ook klaar, het volgende deel komt morgen weer in de mail, dan ik kan er gelijk aan verder.

Tot de volgende keer en bedankt voor het kijken.

6 comments:

  1. Jammer dat het een beetje tegenviel, maar je weet nu wel wat het is. Dat borduurwerkje is zo leuk.
    ben benieuwd hoe die gaat worden.

    ReplyDelete
  2. wat jammer dat de show niet was wat je er van voorstelde, ik had dat hier met de handwerkbeurs afgelopen voorjaar vond ik ook helemaal niets aan en dat doe ik ook niet meer.
    Wat is ie leuk hé het borduurtje ik kijk er helemaal naar uit, morgen lekker weer een deeltje
    groetjes Marjolein

    ReplyDelete
  3. Jammer dat het niet helemaal was wat je zocht. De Handwerkbeurs heb ik dat ook wel gehad. HEb je er zoveel van voorgesteld en dan is het niet leuk..... Je borduurtje is weer super leuk. Ben je gelijk gaan volgen hoor,leuk!
    Groetjes, Amarins

    ReplyDelete
  4. Altijd jammer als je je verheugt op iets en het valt dan tegen.
    Je borduurtje is in ieder geval leuk, ik heb ook net mijn deeltje klaar en kan niet wachten totdat het derde deel in de mailbox zit.

    Groetjes

    ReplyDelete
  5. Jammer dat de craftshow niet was wat je er van verwachtte. Veel plezier met het borduren van het 3e deeltje, ik ben er ook al mee bezig.

    ReplyDelete
  6. Wat jammer zeg van de craft show! Op naar de andere dan!
    En wat gaaf de kerst sal! Ik ben benieuwd naar het volgende deel!

    Succes!

    ReplyDelete